آنالیز فوتبال

نرم افزار های آنالیز چگونه کار میکنند؟

نرم افزار آنالیز تجزیه و تحلیل یک برنامه کامپیوتری یا مبتنی بر تلفن است که عوامل مختلفی را برای استفاده طرفداران ورزشی محاسبه می کند. اگر شما تا به حال تعجب چه شانس تیم مورد علاقه خود را برنده هستند، پس شما دیگر مجبور به راه رفتن به یک کتابساز به منظور پیدا کردن. یک تحلیلگر فوتبال می تواند آنها را برای شما محاسبه کند.

نحوه کار آنالیزور به چه صورتی است؟

نحوه کار تحلیل کنندگان فوتبال این است که توسعه دهندگان الگوریتم های پیچیده ای را کنار هم قرار داده اند که به پیشنهاد نتایج احتمالی برای یک بازی کمک می کند. هیچ راهی وجود ندارد که آنها 100 درصد دقیق باشند، اما این انتظار نمی رود، در عوض تنها ارائه یک ایده مبهم از آنچه اتفاق خواهد افتاد بنابراین می توان به یک تصمیم آگاهانه تر از غیر این صورت رسید

این امر به ویژه برای بتورها و قماربازان مفید است که برای تبدیل سود به شانس شرط بندی تکیه می کنند. یک تحلیلگر فوتبال قطعا ً می تواند ایده بهتری نسبت به شانس ارائه شده توسط کتابسازان باشد، چرا که همیشه به نفع خانه سیخ می شوند.

چگونه یک تحلیلگر فوتبال می تواند به من کمک کند؟

بستگی دارد. آیا شما مربی یک تیم ورزشی حرفه ای هستید؟ اگر چنین است، پس شما احتمالا دسترسی به نرم افزار به مراتب پیشرفته تر از تجزیه و تحلیل فوتبال خود را به طور متوسط. نوع برنامه هایی که تیم های حرفه ای از آن استفاده می کنند بسیار گران قیمت هستند و به طور کلی همراه با تجهیزات گران تر استفاده می شوند.

از سوی دیگر ، اگر شما یا مربی یک تیم نیمه حرفه ای و یا به سادگی از طرفداران بزرگ ورزش ، سپس تجزیه و تحلیل فوتبال تلفن همراه می تواند از کمک زیادی باشد ، اجازه می دهد شما را به جلب الهام از منابع متعدد مبتنی بر پیش بینی قبل از آمدن به نتیجه گیری در مورد حوادث بازی در دست.

بیشتر شما در مورد ورزش می دانید، بیشتر شما می توانید دانش خود را به استفاده خوب اعمال کنید،  این بدان معنی است که  دوستان خود را در نوار با حدس زدن نمره نهایی، و یا با برنده شدن مقادیر زیادی از پول در کتابساز محلی خود تحت تاثیر قرار دهید.


دوره آموزش آنلاین آنالیز فوتبال پیشرفته

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_دپارتمان ورزشی برگزار می کند ؛

 در دوره آنلاین آنالیز فوتبال پیشرفته، با رویکرد کاملا علمی برای توانمند سازی مربیگران و تحلیلگران ورزشی ، مدیریت باشگاه های ورزشی و علاقه مندان به بخش ورزش فوتبال با نرم افزار آنالیز برگزار می گردد ، مدرس این دوره ویژه جناب آقای میلاد بابائی (آنالیزور حرفه ای فوتبال) ، جناب آقای دکتر محمد حسینی (مربی درجه B از یوفا) ، جناب آقای وحید رحیمی (مشاور فنی آکادمی پرسپولیس)  می باشد .

ثبت نام در
www.portal.kishtech.ir

آموزش مجازی آنالیز فوتبال- پیشرفته ، برای آشنایی کامل افراد با آنالیز فوتبال ایجاد شده است. آنالیز نام عمومی آن بخش‌هائی از ریاضیات است که با مفاهیم حد و همگرایی مربوط‌اند و در آن‌ها موضوعاتی مثل پیوستگی وانتگرال‌گیری ومشتق‌پذیری و توابع غیرجبری بررسی می‌شود.علم آنالیز در فوتبال جهان به‌طور کامل شناخته شده است،

ثبت نام در
www.portal.kishtech.ir

ظرفیت محدود

نحوه برگزاری : آنلاین همزمان

مدرسین دوره :

جناب آقای میلاد بابائی                   آنالیزور حرفه ای فوتبال

جناب آقای دکتر محمد حسینی      مربی درجه B از یوفا

جناب آقای وحید رحیمی               مشاور فنی آکادمی پرسپولیس

 

ثبت نام در
www.portal.kishtech.ir

 


ارتباط با ما : 

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶        ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۶۳             ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۰             ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰

نشانی : خیابان جمالزاده شمالی ، بعد از بلوار کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵

ثبت نام از طریق سایت زیر 

www.portal.kishtech.ir

شبکه های اجتماعی پردیس فناوری کیش : 

سامانه آموزش مجازی رهیاران : www.rahyaranlms.ir 

کانال تلگرام kishtech@ 

 اینستاگرام   rahyaranlms           kishtech.ir

لینکدین www.linkedin.com